Informacje ogólne
Do rzecznika można zwrócić się o udzielenie bezpłatnej porady i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumenta. W szczególności udziela on informacji o możliwości dochodzenia swoich praw w przypadku zakupu wadliwego towaru lub niewłaściwie wykonanej usługi. Dowiemy się, kiedy przysługuje nam rękojmia a kiedy gwarancja, kto odpowiada za wady zakupionego przez nas towaru. Rzecznik podpowie, czy możemy domagać się obniżenia ceny towaru, jego wymiany, naprawy lub odstąpienia od umowy. W niektórych sytuacjach rzecznik może wytoczyć powództwo na rzecz konsumenta lub przystąpić do toczącego się już procesu. Często jednak wystarcza sama interwencja rzecznika u sprzedawcy lub producenta, który nie chce uznać praw przysługujących konsumentowi.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów Ewa Walczak
Główny Specjalista Jolanta Jatczak
Główny Specjalista Urszula Olszówka
tel: (42) 2888-310
fax: (42) 719 09 08
siedziba: 95-100 Zgierz, ul. Długa 49, pokój nr 102 A i B
W sprawach pilnych istnieje także możliwość uzyskania porady w:
- Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi, ul. Piotrkowska 113 - tel. (042) 638 46 56
- Miejskim Klubie Federacji Konsumentów w Łodzi, ul. Piotrkowska 82 - tel. (042) 633 08 78
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Lena Dworczak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Lena Dworczak |
Data wprowadzenia: | 2008-01-17 10:48:59 |
Opublikował: | Justyna Graczyk |
Data publikacji: | 2008-01-24 14:11:15 |
Ostatnia zmiana: | 2019-07-24 09:51:25 |
Ilość wyświetleń: | 5863 |